>

hilloween:

ezelsklap:

niallwardvevo:

ventai:

HE HAS RETURNED

HE’S BACK

THE GOD

a prostitute

me at age 9: omg i cant wait to be a teenager, getting drunk and partying 24/7 with all my friends!!!!
me as a teenager: who the fuck just unfollowed me

mysterymeat237:

fuckyeah1990s:

Bill Gates jumping over a chair

nice one bill

deathmetallife:

alexkadin:

munova:

sakimichan:

fuckyeahtokyoghoul:

injellyfish:

ahkmenra-h:

hellabitcoins:

sansaspark:

magconbabe-matt:

This shit better work

HAH I REBLOGGED THIS LAST NIGHT AND LOOK WHAT I GOT FROM MY DAD TODAY OUT OF THE BLUE

what if we all got paper lol
GUYS I REBLOGGED THIS LAST NIGHT AND I JUST GOT $150 

I am not even kidding but I am reblogging this twice in a row because I just got $275.

holy shot i hope this works!!

LETS DO THISSSS !

Reblogging this cuz kinda neat, not because I expect money.

It’s an interesting fact, reblogging.

Need moneeyh for festivaall!!

aboutdatkoalalife:

THIS IS THE MAN KIND I LIKE

people on the internet: your music taste is perfection
people in real life: wtf is this shit

spasticanallacerations:

Par Olofsson art.

frlcker:

the worst thing ever is when you can feel someone getting bored with you